2016. június 22., szerda

Főszereplők

If you fall in Love...

Főszereplők


Whitney White

Hol is kezdhetném? Nézzük az alapokkal. A Renée Andrews Gimnázium a második otthonom, napjaim nagy részét sajnos abban a pokolban vagyok kénytelen eltölteni. A monoton hétköznapok kikészítik lassan az idegeimet. Egy ritka irritáló hétfő, követi egy rohadt nehéz kedd, egy lightos szerda, egy tűrhető csütörtök és a reményteli péntek. A hétvégék meg a bulizások miatt elszállnak két perc alatt, mintha meg sem történtek volna, s kezdődik elölről az egész... Igazság szerint csak a baráti kör miatt veszem a fáradságot, hogy bejárjak a Nyomor Tanyára. Ez a baráti kör, a suli középpontjában áll, már... mióta is? Talán amióta, először betettük ide a lábunkat. Vezetőegyéniségem az első napokban megmutatkozott és csomó felsőbb évest ismertem meg és így kerültünk mi, a "friss husikák" előtérbe. A nevemet mindenki ismeri, és ha a folyosóra lépek minden tekintet kivétel nélkül engem követ. Ezt a részét élvezem egyedül a sulinak :)
A családom... hááát, most épp nem a legjobb szakaszát éljük mi, a White gyerekek. 3-an vagyunk. Én, Tina, a kihúgom és Daniel, a bátyám. Apa és Anya közötti feszkó már évek óta tart. Feszkó alatt értsétek azt, hogy rontottak már egymásra késsel. Elválni meg azért nem akarnak, mert így a pénz egyben marad és mindenkinek jobb. Fent tartjuk azt a képet, hogy minden szuper... Úgy mutatkozunk nyilvános rendezvényeken, mint egy szerető, boldog, gazdag család. Ebből persze, csak a gazdag igaz... Utálok emiatt otthon lenni. Most természetesen mindenki felteheti a kérdést. Ha ez a csaj otthonát és a sulit is egyszerűen rühelli, akkor hol a viharban szeret lenni? Na a válasz: Bárhol máshol. A favorit helyek: Carefree Caffee kávézó, Melanie, a legjobb barátnőm háza, és Dean, a legjobb barátom háza. De nem vetem meg a legjobb pubokat sem :)
16 évesen ha már az ember ilyen hihetetlenül áléletet él, mi lesz vajon a későbbiekben? Vajon találok majd valakit, aki ezek mellett is szeretni fog? Egy igaz szerelmet? Csak ez az egy vágyam van.




Treavis Black

Hölgyeim, ha olyan férfit kerestek, akitől eldobjátok az agyatokat, akkor nyugodtan hívjatok, mert ééén, drágáim, ééén vagyok a legjobb pasi ebben a városban. Köztudott tény. Kész, nincs vita. Sokan mondják, hogy nagy az arcom, de szerintem nem, ez csak egészséges önbizalom részemről. Most komolyan.. ha az ember rohadt jól néz ki, akkor higgye is el magáról, meg éreztesse a többi szerencsétlennel. A tanulás nem az erősségem, de... attól még én sem vagyok hülye... meg van nekem a magamhoz való eszem. Csak az éppen nem sok. De ez ne befolyásoljon cica ;) Csak hívj, és meglátod felejthetetlen élményekben részesítelek. (Ennyit az ingyen reklámról, most következzen a "belső világom")
Most fogok átiratkozni a Renée Andrewsba. Költöztünk Apával az előző városból, mivel Anya kidobta, és úgy döntött a nagy fater, hogy visz magával engem is. Anya persze nem volt elragadtatva, de nagy bánatára 18 korom miatt rám hárult a döntés. Én meg azt gondoltam: "Egye fene, húzzunk innen a francba!" Már úgyis minden sarkon várt egy exbarátnőm pisztollyal... vagy éppen láncfűrésszel. Kell egy kis megújulás. Új város, új szomszédok, új csajok. Jajj, de szép is az élet! Anya persze tiszta ideg volt, amiért én képes vagyok őt, és Alicet ott hagyni (kis hugicám, még csak 8 éves). Én viszont úgy vagyok vele, hogy eddig se igazán kedveltük egymást Anyával, Alice-szel meg majd tartom a kapcsolatot, meg tuti, hogy meg fogom látogatni. Kell nekem egy kis szabadság ebből a nyomorult életből, amit az anyai szigor von körbe mindenhol. Az eddigi otthonom lassan már olyan volt, mint egy munkatábor. Nem csoda, hogy Apa megelégelte a dolgot. Válás eddig még csak téma volt, de nagy esély van rá... Mindegy, nem gáz, engem nem izgat. Ők tudják. Az Ő életük. Én a magaméval akarok foglalkozni. Most van egy bandánk a Black Knights, és városszerte híresek voltunk eddig... most ugye, hogy egy kis időre lelépek (kábé örökre) nem hiszem, hogy lesz folytatása. Bár én nagyon bírtam az egészet, és a haverok is rohadt jók voltak, de muszáj mennem. Nem akarok maradni. Ez van, kész. Pöppet haragszanak rám emiatt skacok, de majd megbékélnek. Engem most vár egy egészen új élet, a Renée Andrewsban.



Dean Anderson


Rendben gyermekeim, akkor most megosztok pár titkot a magánéletemből. Szívesen!
Először is Renée Andrews egy kitűnő diákja vagyok (tehát okos) 16 éves (tehát érett) mindig megnevettetem az embereket (tehát vicces) udvariasan viszonyulok mindenkihez (tehát kedves) és mellesleg jó génekkel áldott meg a Sors (tehát helyes). Akkor mi a jó Istenért nem tetszek Whitney Whitenak? Biztos ismeritek azt az érzést, mikor a legjobb barátodba/barátnődbe vagy szerelmes, de nem mondod el neki, hiszen ha nem szeret viszont, akkor vége szakadna a barátságotoknak, de ha mégis, akkor járhatnátok. De emiatt az 50-50% miatt inkább fel se teszed a kérdést, nehogy a rosszabbik verzió valósuljon meg. Rohadt szar érzés! Ebbe élek már lassan 2 éve, és baromi idegesítő. Pedig annyi jelet küldtem már, annyiszor próbálkoztam finoman, és annyira... Nem találkoztam még hozzá hasonló lánnyal. Amikor először megláttam egyből szerelmes lettem. Ott ronthattam el, hogy barátként viszonyultam hozzá a legelején, és ez sajnos így is maradt. Nem tudom mit tegyek ez ügyben, de az biztos, hogy még ebben az évben rákérdezek.. Csak Istenem, add, hogy viszont szeressen...



Ők lennének a főbb szereplők, hamarosan jön a sztori tartalma, olvasgassátok csak :)

Bye-Bye: Dreamer














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése